ن عزیزم این چ حرفیه اتفاقا خیلی منطقی و عقلانیه
بله عزیزم منم یه دختر داشتم پسرمو تعیین جنسیت کردیم بین هست تا دختر جنین فقط یه پسر بووود ,😄
خب معلومه تستت منفی شده یا پریود شدی که با خیال راحت اومدی در مورد بارداری سال های آینده صحبت میکنی 🤣🤣😍😜
این حرفا چیه عزیزم ! علم پیشرفت کرده برای همین ! پس کسی که سرطان می گیره درمان نکنه چون سلامتی رو به زور می خواد از خدا بگیره😐
چ ربطی داره الان تو دوسداری خانه لوکس ماشین لوکس داشته باشی براش تلاش کنی ینی زورکی از خدا خاستی اینم پسر میخاد باید تلاش کنی که بدستش بیاری
اگر خودتم پسر دوست داری انجام بده چه ایرادی داره؟ چه لزومی داره به بقیه بگی؟
نگران دست بردن تو کار خداهم نباش، خدا اگر نخواد اون نطفه اصلا تشکیل نمیشه
نه عزیزم علم واسه همین چیزاس. شما تلاشتو بکن در آخر هر چی صلاح خداس سالم سلامت بهتون بده الهی. حرف دیگرانم اصلا براتون مهم نباشه مردم در هر صورت دهنشون بازه
نه من حس خوب ندارم چیزی رو بزور خواستن اگه صلاحم باشه خدا خودش میده
چه گناهی؟
علم برای همین چیزا داره پیشرفت میکنه دیگه
با آی پی اف موافق نیستم منم اما میشه رژیمو دارو گرفت بعد اگ دختر شد هم خواست خدا بوده
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.