خیر، اگر نگه میداره یه نوع از بدغذایی هست و ببر متخصص تغذیه کودکان
بلهههههه معمولا غذاش جداس چون خیلی کم فذای ما رو میخوره ،از غذای خودمون بدم ۱ ساعت طول میکشه تا ۳ قاشقغذا بخوره
اره موقع غذا خوردن همسایه ها میفهمن ما داریم غذا میخوریم از بس ک میگم غذا رو گاز بزن دهنت نگه ندار.. پدرم در اومده اعصاب دیگ نمونده برام
آره گوشه لپش ۱ساعت نگه میداره هی بایدبگم قورت بده حرصم درمیاد
بله تا جایی که دیگه از حرصم از دهنش در میارم
خوب میجوئه تف میکنه تو خونه🤦♀️
آرررررره آررررررره🤦🏻♀️
وقتی میل نداشته باشه حتی ۱۰ دیقه یه ربع نگه میداره بعد میریزه تو دستش
بله
یک ساعت و نیم🤣
اسیرم از دستش
ن والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.