واجب نیس من ندادم
آریا ژن آمادگاه
از ده هفتگی میتونی بری ولی بهتر بزاری ۱۲ هفته بری نوبل، هارمونیک، ژنوم، اریا
عزیزم از ده هفته میتونی بری که بهترین حالتشه تا ۱۴ هفته و آزمایشگاه نوبل
من آزمایشگاه نوبل رفتم هر ساعت بری انجام میدن کاری ناشتا و اینا نداره من بعد ناهار رفتم من هفته ۱۲ رفتم تا ۱۵ ۱۶ هفته میشه رفت....
آزمایشگاه ژنتیک
میتونید کاریوژن هم برید
۱۲ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.