اگه پول داری و میدونی چه مارکی به باسن شون میخوره
کارتنی بخر از کلی فروشی ها برات ارزون تر میوفته
منم هنوزم سایز ۳میبندم برای بچهام در هفته یک بسته دوبل استفاده میشه
گلم بستگی داره ب خود بچه ها
من دخترم هنوز از سایز ۲ استفاده میکنه بزار بمونن هروقت ک دیدی کوچیک شده از سایز برگتر استفاده کن سایز کوجیک اضافه اوردی ببر عوض کن
من از هرکدوم ۵.۶بسته گرفتم تا سایز ۵
قیمت قدیم قبل عید
موقع خرید از یه اشنا بخر که ی درصدلازم نشد پس بدی باهاش صحبت کن
چرا خوب یهو اینقدر زیاد میخری؟ قحطی ک نیست عزیزم😵💫
۱ کلا ۱ ماه ۲ ۱ ماه ۳ ۱ الی ۲ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.