ومنی که هردوتارو میخورم 🥴
عزیزم شما ۵هفته و ۵روز سونو داده بودین واژینال بود یا شکمی ؟ منم مثل شمام پستمو ببین نشون نداده نگرانم🥺
عزیزم شما چند هفته قلب جنینتون تشکیل شد،؟
سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم میکنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام
@Nazdaneh1403
من چیزای ترش دوستدارم 70درصد گفته پسره سر بچه اولیم هم شیرینی دوستداشتم بچم پسر بود
من هوس هردو را دارم نینیم پسره😂🥹💙
من هوس ترش میکنم و میکردم و از شیرینی متنفر شده بودم
دختره نینیم🥹
به اين جيزا نيستا
من ترش هوس ميكردم همه ميكفتن بسره ولي دخمله 🥹❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.