اوناییک ویار ترش داشتید جنسیت نی نی تون چیه😍

۸ پاسخ

من سر دخترم ویار ترشی و شوری داشتم

من شور ویارمه و مثلا سالاد شیراری ترش و شور و دوغغغغ
بچولیمم پسرههه

من سرپسرم چیزای ترش بیشتردلم میخواست

پسره مال من
ولی ربطی نداره من ترش داشتم همه میگفتن دختره ولی پسر شد یکی از اقواممون ویار شیرین داشت اونک پسر شد

دختر گلم

دختر حدس زدن

من اصلاویارندارم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ربطی نداره
من و جاریم جفت داشتیم
اون دختر من پسر

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری