گلم این همه عجله واسه چیه
مگه ب خواستنه؟؟؟ ادم چ چیزایی ک اینجا نمیشنوه😑🤐
من ۳۷ هفته رفتم قبول کردن با آمپول فشار زایمان کردم
من بچه قبلم و ۳۸هفته و ۱روز برداشت دکترم اونم به زور اینقد اسرارکردم
میگفت حیفه بچه هفته های اخر رشد بیشتری میکنه
نه چکاریه بذار بچه قشنگ رشد کنه همینجوری ۴۰ هفته هم سخته بلند کردن و عوض کردنش چه به ریه به نوراد زودرس
هر روزی که تو ماه آخر بچه تو شکم مادر بیشتر بمونه به اندازه چند هفته بیشتر انگار جون میگیره
بخاطر همین بچه های طبیعی جون دار تر از سزارین هستن.چون سزارین دو هفته کمتر تو شکم مادر میمونن
۳۸عالیه عزیزم بخاطر هیچی عجله نکن این همه زحمت و اذیتی دو هفته هم صبرکن
برا چی عزیزم عجله داری بزار 37هفته هم براش پر بشه
نه قبول نمیکنن چون ریه بچه میگن کامل نشده تنفس مشکل دار میشه
ن گلی خانم...
مگر اینکه ختم بارداری بخان اعلام کنن.
عجلتون چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.