۵ پاسخ

هیچی چند روز روزهاکمتر دادم بعد روزها نمیدادم فقط شب وقت خواب میدادم دیگه ندادم دیگه اصلا یادش نیس پستونک هم دور وبرش بازی میکنه ولی دهنش نمیزاره

من تو یک سالگی ترکش دادم چون دخترم موقع های بیداری نمیخورد فقط موقع خواب که وقتی خوابش عمیق میشد از دهنش درمیاوردم ولی دیدم کم کم داره وابسته میشه و هی تو طول خواب گریه می‌کنه میگه می‌خوام دهنم باشه و وقتی از دهنش درمیاوردم گریه میکرد منم بروز صبح تصمیم گرفتم کلا بهش ندم خیلی یکدفعه ای این کارو کردم فقط یک روز اذیت کرد اونم وقتی میخواست بخوابه شب هم بیدار میشد گریه میکرد میزاشتم رو پام یا صدای سشوار میذاشتم و از روز دوم کلا یادش رفت😁

من خودم تو روز سرگرمش میکنم پستونک نمیدم موقع خواب بهش میدم اونم الان وسط خواب گریه میکنه همیشه پستونک میدادم دیشب ندادم خودش کم کم آروم شد میخوام اینجوری ترکش بدم هفت ماهگی راحت ترکش دادم مامانم گفت بچه ام گناه داره کافری مگه بهش پستونک داد🤪

من گرفتم سه روز پستونک رو قایم کردم اذیت کرد ولی یادش رفت

میگن سر پستونکو قیچی کنین خودش میزاره کنار ولی فعکککک نکنم چون پسرم موق خواب و تو طول شب خیلی پستونک میگیرع

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وچهارم بارداری