۵ پاسخ

زوده

گرفتم من
منتهی بچم غیر از مال خودم شیرخشک هم میخوره
دیگ الان یه هفته هس کامل شیرخشک میخوره فقط

بخدا منم الان دوس دارم بچمو از شیر بگیرم چون خیلی اذیت میکنه مخصوصا شبا ولی هوا هم گرمه میترسم مریض بشه بچه

خیلی زود

میشع مگه
خیلی زوده یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی