منم دارم بستری میشم واسه زایمان
برام دعا کنید 🙏🙏🙏

۶ پاسخ

وای مبارکاااا به سلامتی بغلش کنی انشاالله

مبارکههههه😍😍😍لطفا از تجربیاتت بگو ایشالا زایمان راحت خوبی داشته باشی نی نی هم بسلامتی بغل کنی

به امید خدا ❤️

ایشاالا به خیر و سلامتی عزیزم

انشالله عزیزم بسلامتی بغلش کنی بهترین حس دنیاست مطمئن باش

انشالله نی نی تا شب تو بغلته😍

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد