بچع هاتون ناهار چی خوردن

۲۲ پاسخ

ناهار فسنجون شامم ماکارونی داریم

پسر چهار سالم و دختر ده ماهم،،،صبح نخوداب با قلمه دادم،،،ظهر هم املت،شب هم قورمه سبزی با قلمه

کباب تابه ای با نون

استامبولی

صبحونه حلیم ساعت ۷:۳۰
میان وعده موز و سیب ساعت ۱۰
ناهار تاس کباب ساعت ۱:۳۰

باقلاقاتوق

جوجه کباب فقط چند تیکه خورد

قیمه

بنام خدا نون پنیر😂

شامی ترش عصروونه هم پای مرغ داره

نه صبحانه خورده نه ناهار

فسنجون با پلو

عدس پلو

پلو درست کردم با گوشت چرخ کرده حالت سسی

کوفته

برنج و مرغ

دمی گوجه پختم در کمال ناباوری خورد قبلا نمیخورد

هنوز هیچی نخورده

سبزی پلو و بیج بیج

دیر بیدار شد عصرونه هم مهمون دارم ناهار درست نکردم 😑یکسره شام برنج مرغ میدم

عدس پلو

ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ سالگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۵ سالگی
مامان کوروش🫧دریا مامان کوروش🫧دریا ۴ سالگی
مامان نعمت خدا مامان نعمت خدا ۴ سالگی