این مدل شیردوش کسی داشته؟

تصویر
۴ پاسخ

من از همین مدل دارم اصلا استفاده نکردم به کارم نیومد دخترم شیرخشک خورد اگه میخوای کمتر از قیمت سایت میدم

سلام عزیزم من شیردوشمم می‌خوام بفروشم اگر خواستی
شیر دوش لبتو
قیمتشم ۴۵۰۰ گذاشتم

چنده؟

اره خیلی خوبه من با همین شیرم اومد

سوال های مرتبط

مامان مهرسام جانم👼 مامان مهرسام جانم👼 ۱۵ ماهگی
مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقا محمد 👼🏻🩵 مامان آقا محمد 👼🏻🩵 ۱۵ ماهگی