امروز رفتم ساک مادر هم گرفتم چطوره؟🫠

تصویر
۱۰ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم
منم اینو گرفتم🥰

تصویر

دقیقا مثل منه هم رنگش هم طرحش‌.البته برای نینی گرفتم

عزیز شما ساری دکترتون کیه؟

خیلی خوشکله من همینو مشکیشو گرفتم

مبارکه عزیزم قشنگه

من واسه خودم نگرفتم یه کوله جین دارم وسایلمو تو همون میذارم

چند گرفتی خوشگله

عین ساک منه
منتها برای من ساک نینیه ن مادر 🥰🥰

تصویر

چه شیکه مبارک باشه
چند خریدی؟

خوشگله عزیزم مبارکه
چندگرفتی ؟از کجا؟سایت داره؟

سوال های مرتبط

مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان رستا🐣🌱🧿 مامان رستا🐣🌱🧿 ۷ ماهگی
مامان مامان رزلین مامان مامان رزلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان و رامان مامان رایان و رامان ۱۳ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی