کاش زودتر منم وارد سی هفته بشم دلم برای دیدن صورت ماه دخترکم تنگ میشه فک کنم من تنها مادری باشم که نزارم دخملم بزرگ که شد ازدواج کنه دوست دارم اون قدر موفق بشه به بالا بالاها برسه بتونه رو پای خودش بایسته
۱۴ام هم زایمانمه
وای منممممممم
انگار دنده سمت راستم شکسته دراز کشیدنی انگار فرو میره ت شکمم خیلی بده
شبا هم بچم خودشو سفت میکنه تا صبح شکم درد میگیرم . استخون واژنمم سمت راست مابین پام تیر میشه وقتی پهلو ب پهلو میشم🤦🏻🤦🏻💔
درد سر دل زیر دنده ها انقباضه بایذ بری با دارو کنترلش کنن
من از صبح اینجوریم. از شدت دنده و معده درد نمیتونم دراز بکشم مدام یکم راه میرم شاید بهتر بشه درد پریودی هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.