۴ پاسخ

خیلی کاربردیه

خیلی خوبه.تا دوسالگی یا بیشتر کاربرد داره.

برا من خیلی کاربرد داره بچم خیلی لباس کثیف میکنه

من خیلس استفاده میکنم.اتاق پسرم حمامم داره جلوی در حمامش گذاشتم همش لباساشو میندازم توش تندتند اب میکشم و میبرم میندازم.خیلی خوبه خیلی تمیز میکنه .فریدولین ۴ونیم کیلویی خریدم من .

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری