خیلی کاربردیه
خیلی خوبه.تا دوسالگی یا بیشتر کاربرد داره.
برا من خیلی کاربرد داره بچم خیلی لباس کثیف میکنه
من خیلس استفاده میکنم.اتاق پسرم حمامم داره جلوی در حمامش گذاشتم همش لباساشو میندازم توش تندتند اب میکشم و میبرم میندازم.خیلی خوبه خیلی تمیز میکنه .فریدولین ۴ونیم کیلویی خریدم من .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.