مامانایی که مینی واش خریدید
چطوره ؟ کاربردیه یا اداییه؟

۱۰ پاسخ

من گرفتم
عالیه

من که خریدم انشالله به کار باشه
بستگی داره واسه کسی میبینی خیلی ازش استفاده میکننن سخت نیست واسه بقیه کاربردی نیست من دختر عموم سر دخترش گرفت خیلی ازش استفاده میکنه میگه راضیه به پیشنهاد اون من کرفتم

من تمام اتومات فریدولین گرفتم گذاشتم اشپزخونه و دو بار استفاده کردم برای شستن لباس های نینی
منکه خیلی راضی ام تمیز شست و خشک کرد بدون دردسر

منم گرفتم هنوز نمیدونم چقدر قراره به کارم بیاد

خیلی دنگ و فنگ داره ولی واسه منی ک پت دارم بنظرم واجبه و دارم استفاده میکنم

با شناختی که از خودم دارم برام بلا استفاده است. اگه لباساش زیاد باشه میندازم تو ماشین، اگه کم باشه سریع با دست میشورم دیگه حوصله و وقت مینی واش نیست بنظرم

والا نمیدونم هنوز استفاده نکردم،لباسای سایز صفر و یکم که شستم با ماشین خودمون شستم…قبلش ضد عفونیش کردم با قرص مخصوص و جا مایعی و ایناشم شستم و لباسا بچه رو انداختم داخلش …بعدم اتو کردم

من گرفتم بد نیس

به نظرم برای خونه های فنچ تهران به درد نخوره
تو خونه جای خودمونم نیست چه برسه بخوایم چیز اضافه بیاریم همون ماشین لباسشوییا یه پودرای مخصوص ضدعفونی هست براش هفته ای یه بار بریز تو ماشین بذار خودشو بشوره دیگه هم لباسای خودت هم نی نی هیچیش نمیشه
مینی واش برای خونه های صد و بیس متریه به بالاس که هی با چیز میزای ادایی پرش میکنن

اگه میگیری باید به فکر جاشم باشی و اینکه خیلی بزرگ نباشه که مجبور بشی کلی آب مصرف کنی کوچیک و جم و جور باشه بهتره.

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری