۴ پاسخ

من دارم خیلی خوبه و راضی ام

من از اول خوشم نیومد جا میگیره لباس بچه کوچولوعه با دست ۵ دقیقه وقت آدمو نمیگیره

اگ جا واسه مینی داری هیچ وقت پشیمون نشو. نمیشه لباسای نوزاد رو با لباسشویی ک لباسای خودتونو می‌شویید بشوری

من چندین ساله دارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باران
جانان
🥰 مامان باران جانان 🥰 ۷ ماهگی