۲ پاسخ

وای منم چند روزه دیگه انشالله میرم برای واکسن. بسلامتی . من ک تنها نمیرم حداقل با همسر بهتره

انشالله براش راحت بگذره
من تنها بودم.
تنها میتونی

سوال های مرتبط