سلام مادرا شماهم به کوچولو هاتون ماست میدید

۱۲ پاسخ

اره سه ماه میدم

اره خیلیم دوسداره

اره عزیزم، قبل یکسالگی ماجان، الان ماست سون
یکمم نعناخشک میزنم بهش ک سردیش گرفته شه

بله عزیزم ماست سون بهش میدم

من چند وقت پیش دادم یه ذره اذیت شد گذاشتم یه مدت بگذره دوباره امتحان کنم

اره عزیز

سلام بله ماست ماجان میدم

آره. عزیزم

دختر من به لبنیات حساسیت داره
میخوره اسهال میشه

بله من از شش ماه میدم

آره خیلی

اره عزیزم

سوال های مرتبط