شمام معده درد دارین؟خیلی بده ☹️انگار ی چیژی تو معدم گیر کرده

۸ پاسخ

ارا منم اونجوریم

منم دارم🫠

برای من میسوزه خیلی

منتظر یه نینی پر مو باش😍😅

اره منم داشتم سر دوتاشون دیگه ماه اخره شکم بزرگه ب معده فشار میاد

من از ۱۸هفته معده درد دارم😵‍💫سوزش معده هم بهش اضافه کن

معده درد خوبه
گریه های الانش خیلی بدتره

ای بابا😪😪من بخاطر ورم و زخم معده که دارم پدرم در اومده جدیدا هم هرچی میخورم حتی اب معدم میخواد پسش بده اوضاعیه

سوال های مرتبط