بر اساس سونو انتی حساب کن
ان تی دقیق سنو های بعد ان تی طبق رشد جنین هفته رو بهت میگن یه وقت میبینی رشد جنینی زیاد یهو هفته بالاتری برات میزنن یا برعکس رشد جنین کم
خب من ۱۰آبان پرید شدم میگن ۲۵هفته هستم
منم رفتم بیمارستان چند وقت پیش میگفت ۲۴
دکتر میگفت ۲۵
سونو میگفت ۲۶🤣
منم ۱۸ آبان پریود شدم با سونو غربالگری حساب میکنم الان ۲۳ هفته و ۲ روزم
طبق پریودت میشی ۲۳ هفته و ۶ روز ...
ولی خب دقیقتره ک طبق انتی پیش بری
فقط باید با انتی حساب کنی
با سونو ان تی پیش برو … میگن دقیق ترینش همینه 🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.