هزینه ژل لب سیسی چنده؟کسی میدونه؟؟

۶ پاسخ

من ی ژل اودری ام بود انگار اسمش ۱۰ سی‌سی خریدم ۲وخورده باخواهرم مشترکی زدیم هزینه هر سی سی ک میزد ۵۰۰بود

من قبل عید نورامیس زدم تک ویال/۳۸۰۰ الان مطمینم خییییلی بیشتره🥲🥲

من چن روز پیش زدم سی سی ۳۵۰۰ بود من نیم زدم

عید ۱.۵سی سی زدم ۱۶۰۰نمیدونم مارکش چی بود

هر برندی یه قیمته
باید بری مشاوره ببینی اون کلینیک چی داره و چقدر میگیره

باتوجه به مارکش فرق می‌کنه
من ابان زدم هر سیسی از ۲ تومن بود تا ۲۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان موطلایی مامان موطلایی ۲ سالگی