من ی ژل اودری ام بود انگار اسمش ۱۰ سیسی خریدم ۲وخورده باخواهرم مشترکی زدیم هزینه هر سی سی ک میزد ۵۰۰بود
من قبل عید نورامیس زدم تک ویال/۳۸۰۰ الان مطمینم خییییلی بیشتره🥲🥲
من چن روز پیش زدم سی سی ۳۵۰۰ بود من نیم زدم
عید ۱.۵سی سی زدم ۱۶۰۰نمیدونم مارکش چی بود
هر برندی یه قیمته
باید بری مشاوره ببینی اون کلینیک چی داره و چقدر میگیره
باتوجه به مارکش فرق میکنه
من ابان زدم هر سیسی از ۲ تومن بود تا ۲۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.