خانما کیا نی نی دختر بوده تا 38الی39زایمان کردن

۷ پاسخ

من یکشنبه بستری میشم زایمان کنم۳۹هفته

منم دخملم ۳۹ هفته ۱ روز قرار بدنیا بیاد😍

من بچه قبلیم دختر بود ۳۹هفته به دنیا اومد طبیعی

من ۳۷هفته و۶روز زایمان کردم

ازمن دختره. 38هفته و1روز زایمان کردم...

من دخترم ٣٩ هفته و ٣ روز به دنيا اومد

من نی نیم دختره
امشب بستری میشم ک انشالله فردا صبح سزارین شم

سوال های مرتبط