من یکشنبه بستری میشم زایمان کنم۳۹هفته
منم دخملم ۳۹ هفته ۱ روز قرار بدنیا بیاد😍
من بچه قبلیم دختر بود ۳۹هفته به دنیا اومد طبیعی
من ۳۷هفته و۶روز زایمان کردم
ازمن دختره. 38هفته و1روز زایمان کردم...
من دخترم ٣٩ هفته و ٣ روز به دنيا اومد
من نی نیم دختره
امشب بستری میشم ک انشالله فردا صبح سزارین شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.