۱۴ پاسخ

من توزمستون روزی یکی دوساعت بازش میذاشتم که آمادگی پیداکنه بعداواسط اسفند یهوپوشک نکردم فقط برای خواب ظهروشب پوشک میکردم وهرچنددقیقه به بار جیشش رومیگرفتم وهی تکرارمیکردم جیش داشتی به مامان بگوبعدازچندروز برای خواب ظهرهم پوشک نکردم وقبلش جیشش رومیگرفتم وزیراندازتعویض مینداختم زیرش بعدازحدود۱ هفته هم صبح بیدارشددیدم پوشکش خشکه دیگه شب هم نبستم ولی نصف شب بیدارش میکنم یه قوطی میارم جیش میکنه توش دوباره میخوابه برای اینکه خوابش نپره اینکارومیکنم ولی پی پی روازهمون اول میترسیدبکنه اوایل موقع پی پی پوشک میکردم اما بعدش میکردتوشلوارش تازگی یادگرفته تودستشویی میکنه

بگیم اشکالی نداره؟والا تاپیک یکی دیشب داشت غرمیزدکه باید۱۰دور بدوام دنبالش تابگیرمش ببرم بشورمش دستشومیکشم خودشومیکشه روزمین ۱۰۰بایدبدوام تاشلوارپاش کنم خستم کمرم دردمیکنه ۲سال و۹ماهش بود گفتم ازپوشک بگیرش دیگه ۳ سالشه گفت اولا ۳ماه دیگه میشه ۳ سلش بعدم نمیتونم بگیرم وفلا چندتامادرکاسه داغ ترازآش پریدن وسط که حرف هیچ کس روگوش نکن کارخودت روبکن اصلا ازکامنت گذاشتن بیزارم کردن

تاپیک منو بخون

ب راحتی
۲سال و س ماه بود که گرفتم
قبلش اگه خوب آموزشش بدی ، متوجه ش کنی کاری ندارم از پوشک گرفتن

یه روز صبح پوشک رو باز کن . هر نیم ساعت ببر دستشویی . روز بعد هر ۴۵ دقیقه، روز سوم هر یکساعت . بعد یادآوری کن و ببر دستشویی . شب هم دستت میاد چند ساعت بعد از خواب دستشویی لازم داره . ساعت بذار و ببر.

ببخشيد كه نااميدت ميكنم ولي هركي گف يه هفته ده روز الكي گفته
من يكماه طول كشيد تا يادش دادم هم جيش هم پي پي هم پوشك شب
در طول روز هر ٥ دقيقه يا ١٠ دقيقه ميبردمش كم كم تايمشو زياد كردم
براي پي پي هم خيلي خطا داد ولي معمولا تا ميديدم يه جا ثابت مونده ميفهميدم داره ميكنه سريع ميبردمش وقتي كارشو ميكرد كلي تشويقش ميكردم بعد ميگفتم با پي پي باي باي كن داره ميره پيش دوستاش اين پروسه بيشتر از دو هفته طول كشيد تا تازه فهميد كه پي پي چيه و چجوري در مياد و چجوري حس كنه ك داره
پوشك شب هم خييييلي خطا داشت اوايل همينجوري ميخوابوندمش بدون پوشك ولي بازم جيش ميكرد تا اينكه خسته شدم دو سه بار پوشكش كردم شب ولي بهش توضيح ميدادم ك نبايد تو پوشك جيش كني و اينا همون دو سه بار تو پوشك كرد ديگه نكرد تا ياد گرف
شبا هم اصلا زياد بهش اب يا هندونه يا كلا مايعات نده وگرنه نميتونه خودشو نگه داره اينم بگم كه پوشك شب رو بعد ازينكه روز رو كامل ياد گرف شروع كردم

صبر صبر صبر
تیلیت تیلیت تیلیت

فقط و فقط صبر
انقدر جایزه بدی انقدر باهاش راه بیای تا یه روز بهت بگه
روزای اول ببرش هر نیم ساعت بعد زمانش و بیشتر کن
وقت پی پی نگاه کن ببین چه علائمی داره وقتی دیدی داره پی پی میکنه ببرش سرویس
بهش بگو پی پی ها میرن خونشون باهاش بای بای کن
جیشش هم که هر یک ساعت بعد بیشتر کن تو هفته اول سخته ولی بعد راه میافته

ی هفته جایی نرو هر ی ساعت ببر دسشویی مای بی بی هم اصلا نکن خواستی شبا بکن فقط

ببین هرچیزی اولش سخنته منتها با صبر و آرامش درست میشه بله سخته منتها اینقد صبور باش باهاش کنار بیا جیغ نزن دعواش نکن کم کم خودش می‌ره حالا فک میکنی ما تو شکممون اموزششون دادیم بخدا اینقد باهاش کار کردم که الآن خودش مستقل شده بحرحال چون می‌گذرد غمی نیست موفق باشی عزیز دلم التماس دعا

عزیزم قبل اینکه پوشک و بزلری کنار کلی براش کتاب داستان بخون کارتون بزار .....
بعدم هر بچه ای متفاوت ولی خیلی صبر میطلبه 🥴پسر من تازع داره یکم همکاری میکنه

پی پی رو دخترم خودش از خیلی وقت پیش میگفت و میرفت دستشویی
ولی جیش وای وای سرویس شدم ،دوبار میرفت رو لگن یبار میریخت تو شلوارش،دیگه کم کم با داستان و جایزه اوکی شد،شبا هم تا یک ماه پوشک بود ،البته ب سنشونم بستگی داره من دخترم رو ۲۷ ماهگی گرفتم

الان کامل میفهمن
منم میخوام تازه بگیرم

بچتون۳سالشه؟
والله من نمیدونم چکارکنم فقط گاهی خودم میبرم برای جیش روصندلی

سوال های مرتبط