۴ پاسخ

اول شیر

کوفت درد زهرمارت خوب بود🤣🤣دختر منم هنوزم هنوزه مثل بچه شماس..شیر خشکیه.ولی من اول شیر میدادم یکم بعدش کمکی ک میدیدم نمیخوره سیره..چون شیر خشک سنگینه بچه منم خیلی غذاخور نیس..واس همین الان میمونم قشنگ گشنه بشه دبگه شیر نمیدم بهش کمکی میدم چون به شیر خشکم وابستگی داره یکم بعدش حتی مقدار کمم شده درخواست شیر داره..پس ازین به بعد بمون گشنه شد بهش بذه نیازم نیس حتما یکسره دهنش کنکی بدی..یکی صبونه ساعت ده یازده. یکی عصر بده. یکیم شب بده..ببین چجوری باهات سازگاره همون کارو کن..یبار میبینی اصلا سه وعده هم نمیخورن..دکترا چرت مبگن.مهم اینه با بافت غذا با طعم ها اشنا بشه همین

سر گرم میکنمش یه وسیله که براش جالب و تکراری نیست هر چیزی باشه میدم دستش بعد غذاشو میخوره

اول شیر میدم ۹۰تا میخوره بعد ۱ساعت غذاشو میدم

سوال های مرتبط