اصلأ یخ نزار همون کمپرس آب گرم بهتره
دقیقا منم کمپرس سرد میذارم بچه از گریه هلاک میشه
امروز اینجوریه گریه وبیقراری میکنه فردا خوب میشه پاهاشو قنداق کن تکون نده بخوابه خوب میشه یخ هم حتما بزار دردشو اروم میکنه یکمم استامینفون بزن جای واکسنش دردشو کم میکنه
پاهاش را قنداق کنید که تکون نده دردش بیاد.من کمپرس نزاشتم چون گفتن نیاز نیست و واقعا هم نبود.استامینوفن یادتون نره
یخو مستقیم نزاری بچه گناه داره تو پارچه بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.