دوستان بعد ۲روز تاخیر یعنی درسته دیگ برم ازمایش

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزمم..واس ما هم دعا کن💖⚘️

ای خدا دختردیدی گفتم مثبته
خداروشکر🤩🤩🤩🤩🥹🥹🥹
مبارکه عزیزم

از دی ماه که قرار بود بیای نیشابور دیگه گمت کردم

آخی عزیزم خوبی؟؟؟مبارکه

وای مبارکه😍😍😍😍
برا منم دعا کن 💚

صبر کن فردا بازم بزن بعد بروازمایش

مبارکه

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی برای منم دعا کن

آره عزیزم مثبته صبر کن چند روز دیگه آزمایش بده عدد بتا پائین باشه باید تکرار کنی استرس می گیری واسه همه چشم انتظارا دعا کن 🌸

مثبته مبارکه گلم برا منم دعا کن این ماه نتیجه بگیرم🥲🫂

سوال های مرتبط

مامان مامان عاشق♥️ مامان مامان عاشق♥️ هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مون مامان مامان نی نی مون هفته سی‌وهشتم بارداری