دوستان با ۱۳ روز تاخیر ازمایش خون منفی شد درسته یعنی

۴ پاسخ

منم با 20روز تاخیر میترسم برم ازمایش ..چون پارسال سابقه 40روز تاخیر رو داشتم

منم این ماه برای اولین بار ده روز تاخیر داشتم که امروز صبح پریود شدم چرا همه تاخیر خوردن این ماه 😬

اره درسته

تنبلی تخمدان نداشتی؟

سوال های مرتبط