خانما با نشاسته میشه فرنی درست کرد

۴ پاسخ

یک قاشق مربا خوری توی مقدار مناسب اب سرد حل کن بزار خوب بجوشه یک ربع خوبه بعد ک خنک تر شد با شیر خشکش رقیقش کن

بله توی دستوری ک دکتر داد هفته اول فرنی ارد برنج هفته دوم حریره بادام هفته سوم فرنی نشاسته بعد پوره میوه سبزیجات بخار بپز و پخته

بله عزیزم وبسیار هم چاق کنندست وهم انرژیش عالی فقط حتما یدونه هم خرما وکره باهاش قاطی کن

من فردا از دکترش میپرسم امروز نظری ندارم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی