۶ پاسخ

منم سوتین میبندم

پد شیردهی بگیر، تو خونه نمیبندم

کاش شیر منم زیاد بشه و بریزه همه لباس هلم کثیف بشه وای شیر داشته باشم

یه سوتین گشاد با پارچه

من سوتین میبندم نمیریزه یه روز نبستم میریختن اینجوری لباسم هم کثیف نمیشد

بله دستمال يا پد شيردهي از داروخونه بگير

سوال های مرتبط