۸ پاسخ

عزیزم این دستور ک میگم درست کن خودت فوق‌العاده میشه
دو قاشق خمیر مایه فوری با یک قاشق شکر و یک قاشق نمک با یک لیوان آب ولرم هم بزن بزار عمل بیاد بعد سه لیوان آرد با نصف لیوان روغن خوب ورز بده یک ساعت استراحت بده خیلی خوب میشه اندازه دوتا پیتزا خمیر داری

باید اب ب دستت بزنی و پهنش کنی کف سینی

من با خمیر نون باگت درست کردم عالی شد انقد نرم شد برو بهت خمیر آماده میدن

من ی دستور تو نت گرفتم عالی شد
خیلی ساده بود سرچ کن گوگل میاره

با ارد سفید درست کن
بجا اب شیر بریزی عالی میشه

من خمیر نون آذربایجانی یه چونه میگرفتم یه سینی فر پیتزا میداد نمی چسبید فقط باید با دستمال کاغذی چرب کنی زیاد چرب نکنی که میچسبه

خمیرشویکم باید آرد بزنی سفت شده واص بربری خوبع

من خمیر بربری میزدم عالی بود.اره چسبناکه باید به دستت روغن بزنی پهنش کنی تو سینی

سوال های مرتبط