من نرفتم دکترم چیزی نگفت
بیمارستانی ک من میرم اجباریه نمیدونم دیگ
دکتر من بهم اکو قلب ننوشته بود بستگی به دکتر داره بعد تو انومالی اگه چیزی باشه میگن فک کنم بعد لازم شد اکو قلب مینویسن
اجباری نیست بستگی به دکترت داره که بهت بده بری یانه
نرفتنو که میتونی نری عزیزم اگه ازمایشات و همه چی اوکیه ولی انجام بدی خیلی بهتره برای اطمینان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.