خانما اکو قلب جنین ضروریه؟ میشه نرفت یا اجباریه حتما؟

۵ پاسخ

من نرفتم دکترم چیزی نگفت

بیمارستانی ک من میرم اجباریه نمیدونم دیگ

دکتر من بهم اکو قلب ننوشته بود بستگی به دکتر داره بعد تو انومالی اگه چیزی باشه میگن فک کنم بعد لازم شد اکو قلب مینویسن

اجباری نیست بستگی به دکترت داره که بهت بده بری یانه

نرفتنو که میتونی نری عزیزم اگه ازمایشات و همه چی اوکیه ولی انجام بدی خیلی بهتره برای اطمینان

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهد مامان ماهد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته سی‌ویکم بارداری