وزن دختر من ۱۰ کیلو شیرگاوم میخوره دوبار
وزنش خوبه که،دختر من پسفردا دوسالپ سهماهش تموم میشه فک کنم ۱۱کیلوهم نیس
عزیزم اشتباه اول اینکه هنوزداره شیرمیخوره
وزنش خوبه نگران نباش دخترمنم ۱۱کیلونیم بردم متخصص گفت خوبه غذابخاطر شیر که میخوره اونو نمیخوره
شیرو باید حذف کنی
خودکار غداخور تر میشه
پیمانه رو سبک بگیر بمرور قطعش کن
خوبه وزنش که
پسرم 10کیلوئه وبد غذاست
برادر زاده ام تا 4سالگی شیر خشک مخصوص بچه های بزرگ خورد میگفتن قوی میشه چه اشکالی داره بخوره فقط با لیوان بهش میدادن دیگه شیشه شیرشو برداشتن
شیر قط کن تازه دیرم قط کردی هرچقدم وابسته باشه بزرگ تر بشه سخت تر
دختر منم تقریبا این وزن و داره ولی من دیگه شیر نمیدم غذا میخوره
وزنش خوبه بد نیست
ولی شیرو باید حذف کنی ۴ بار خیلی خیلی زیاده گلم همینه کم غذاست
خدایی شیر خشک رو قطع کن..پاستوریزه بده..کم کم شیشه رو جمع کن
مطمین باش اشتهاش بهتر میشه
وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.