دخترم هردوساعت ده دقیقه شیرمیخوره خوبه؟

۳ پاسخ

عالی دکتر به من گفت هردوساعت ده الی ۱۵ دقیقه شیر بخورن خوبه

من که دخترم زیر سینه ام میخابع تا می‌زارم بیدار میشه باز سینه ام میدم دهنش باز میخابع. یک مسخره بازی دارم با این دختر من 😂😂

اره خوبه بنظرم
منک اصلا یک بارم بیدارش نکردم تا حالا برای شیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی