من موقعی ک درست میکردم
دوتا قاشق نشاسته رو تو آب سرد حل میکردم بعد میزاشتم روی شعله مدام هم میزدم با شعله کم ک بوی خامی نده بعد یکم نبات یاشکرمیزدم و آخرهم نصف استکان شیرمیریختم وقتی ب غلظت میرسید خاموش میکردم همین.
سوال منم هست اصلا میشه داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.