خانوما فرنی نشاسته چه جوری درست میکنید

۲ پاسخ

من موقعی ک درست میکردم
دوتا قاشق نشاسته رو تو آب سرد حل میکردم بعد میزاشتم روی شعله مدام هم میزدم با شعله کم ک بوی خامی نده بعد یکم نبات یاشکرمیزدم و آخرهم نصف استکان شیرمیریختم وقتی ب غلظت می‌رسید خاموش میکردم همین.

سوال منم هست اصلا میشه داد؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۱۰ ماهگی