من میدم همیشه چیز بدی نیس
داخل فرنی یا یدونه میدم دستش
بچه های عموم مادرشون اصلا غذا درست نمی کرد عموم پاکت پاکت بیسکویت می خرید براشون ماشالله قداشون
سلامتیشون یادم نمیاد این چهار تا سرما خورده باشن
نمیگم سلامتیشون بخاطر بیسکویت ها ولی حرفم اینه ضرر هم نداره
منم روزی دوتا میدم بهش
دکتر پرسیدم گفت میشه هفته ای یبار اینا داد وقتایی که بیرونی دسترسی به غذا نیست ،در کل چیز خوبی نیست و ارزش غذایی نداره اما ضرر هم نداره در حد کم
منم میدم
سلام گلم خوبی عذر خواهی میکنم مزاحمتون شدم ،گلم من ختم گل قرآن خیرات برای اموات چله یس عاشورا توسل عهد حدیث کسا تا چهل روز هم به نیابت از کسی میخونم جهت سلامتی حاجت نماز حرز امام جواد میخونم ببخشید بخاطر شرایط جنگ اوضاعمون بد شده نیاز داشتین شمارمو میدم خدا. بچتو برات حفظ کنه صد برابرشو برگردونه براتون منم خیلی وقته اینجام منتها اون اکانتم مسدود شده
من میدم مشکلی ندارع ک
بهداشت به من گفت اشکال نداره بهشون بسکوییت مادر بده
اکثرا میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.