۲۰ پاسخ

چراعمودی زدننننننن؟؟؟

از عصر اینو دیدم داغونم بنده خدا نیومدجواب سوال هامون بده داغونم به معنای واقعی یعنی چرا عمودی برش زدن
من شکم سومم سزارین اگه قرار باشه اینجوری عملم کنن ترجیح میدم بیمارستانم و دکترم عوض کنم فقط بیا بگو کدوم بیمارستان بودی و دکترت کی بوده دلیل خاصی داشتی که اینجوری پاره کردن شکم بی زبون تو دلم میخواد دکترت و جر بدم چه کاریه باهات کردن آخه 😐😔

چقدر بد برات بخیه زدن🥲🤦🏻‍♀️

جواب بده

کدوم بیمارستان بودی عزیزم ؟

مگه نباید افقی ببرن برمن اصلااا جاش و بخیه ها هم مشخص نبود
بیمارستان کجا رفتی؟

تو رو خدا بیا جواب بده کدوم بیمارستان بودی چرا عمودی برش زدن شمکتو مشکل خاصی داشتی بچه چندم بوده ؟؟

وای چرا این شکلی بریدن مگ از زیر شکم نباید ببرن

آخ عزیزم برو سریع دکتر بخیه هات باز شده

عمودی زدن انگارررر

باز شده برو حموم ۳ بار هرروز با شامپو بچه بشور

آره احتمالا حتما برو چک کنن و حتما روزی چندبار سشوار با فاصله بگیر تا خشک بشه

اخ دردم‌اومد🤧خواهر این جوش نخوورده اصلا شاید باز باید بخیه کنن بعد چرا عمودیه

شکم سوم بودی؟

آره انگاری باز شده، برو دکتر خدای نکرده عفونت نکنه

وای چرا اینجوریه؟

نذارید تورو خدا ضعف میکنه ادم

این جای سزارینه؟؟ عمودیه چرا
یسر برو دکتر تا بدتر نشده

عمودی بردین‌؟

وا چرا اینشکلیه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی