عصرونه دلبرکم🩷

توپک موزی🍌

تصویر
۹ پاسخ

🍀نصف موز
🍀بیسکوئیت مادر یا پتی بور
🍀پودر جوانه گندم
🍀پودر نارگیل
🍀پودر پسته

موز هارو با چنگال کامل له کنید
بیسکوئیت ها را با گوشتکوب یا خرد کن کامل پودر کنید
بعد موز و بیسکوئیت و پودر جوانه گندم(خودم پودر کردم) را باهم مخلوط کنید و تو پودر پسته و پودر نارگیل بغلتونید

نوش جان دلبراتون 💙🩷

عزیزم پودر جوانه گندم رو خودتون درست کردین یاازجایی گرفتین..
دخترمن اصلا چیزی نمیخوره خیلی بدغذاس .موندم چکارکنم فقط،شیرخشک هس اونم خیلی کم توپبمانه ..
چکارکننم لطفا راهنمایی کنید خواهرجان

لطفادستورش بگو

میشه لطف کنین بفرمایین چطوری درستش کردین؟

نوش جان دستور گلم

مارو هم ب دلبرکیت قبول کن ب نظرم😬

دستورشم بده

نوش جونش

به به نوش جون لنا خانم گل گلاب

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌ویکم بارداری