مامان ویهان شما سونو رفتی ک گفت کیست داری؟
آزامایشم دادی؟؟
بستگی به نوع و مدل و فرم کیست داره
من کیست داشت اندازه گردو شده بود کامل زیر دست دیگ حس میشد رفتم عمل کردم برداشتنش
شیر میدی؟
چجور میفهمی کیست داره
من سینه هام ژنتیکی پر کیسته
فقط چند ماه یه بار باید سونو بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.