من زدم چت جی بی تی گفت مشکلی نداره فقط خوب پخته بشه
اره مجاز از ۷ماهگی
اره ولی کم بده
من دادم
من قلوه دادم
جگر نه هنوز😅
منم لایک کن بفهمم
سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم خواستین روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
جگر ی سال به بالا
سنگین ندی بهتره
والا من دخترم ۳ سالشه هنوزم دلم نمیخواد بدم
جگر خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.