۵ پاسخ

من زایمان پیشش داشتم همون اخرا فقط ویزیت شدم ولی تو ویزیت هاش اره خیلی عجله ای وسرسری کارمیکنه وگرنه دکترخوبیه

منم از افتخارزاده خوشم نیومد ی بار رفتم پیشش

برو پیش مرضیه حسینی بهترین دکتره چند روز ب زایمان هم ک بری قبول میکنه خیلی دکتر خوش اخلاق و خوبیه زیرمیزی هم نمیگیره

من رفتم اصلا خوش اخلاق نبود

من ۳۰ هفته رفتم قبولم کرد😁😁

سوال های مرتبط