من زایمان پیشش داشتم همون اخرا فقط ویزیت شدم ولی تو ویزیت هاش اره خیلی عجله ای وسرسری کارمیکنه وگرنه دکترخوبیه
منم از افتخارزاده خوشم نیومد ی بار رفتم پیشش
برو پیش مرضیه حسینی بهترین دکتره چند روز ب زایمان هم ک بری قبول میکنه خیلی دکتر خوش اخلاق و خوبیه زیرمیزی هم نمیگیره
من رفتم اصلا خوش اخلاق نبود
من ۳۰ هفته رفتم قبولم کرد😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.