نه بهداشت که غیر قانونیه نمیزاره
دوستان یه سوال بیمه قبول میکنه گذاشتن دستگاه رو؟؟؟؟؟
دکتر رحمتیان گذاشتم دو تومن خود دستگاه بود سه تومن دستمزد
دکتر سمیه بلندی آیو دی خوب میزاره چهار تومن
من امروز رفتم پیش ماما گفت با گذاشتن و هزینه دستگاه ۴ میل
دکتر انصاری میزارن فک کنم یک و خورده ای
برین بهداشت میزاره براتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.