۳ پاسخ

من ۱ و ۹۰۰ گرفتم نمیدونم زمستون تنش میشه یا ن
حس میکنم تا اون موقع کوتاه بشه براش

آره من پارسال ۱۱۰۰ گرفتم

پارسال ۱تومن بودن

سوال های مرتبط

مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان دخترم پناه مامان دخترم پناه ۱۶ ماهگی
مامان فندق قشنگم 💙🧿 مامان فندق قشنگم 💙🧿 ۱۴ ماهگی