برا یوبستت مایت با یه عالمه گل محمدی قاطی کن بخور تو غذاتم روغن زیتون بریز
پماد موپیروسین منونجات داد
منم مردم زنده شدم چند روز خون میاد موقع دستشویی میرم 😰
ازمنم عذاب.داره دکتربهم گفت عمل ولی میگن ریسکه شایدبرگرده
من بعد از زایمانم(طبیعی بود) شقاصم زده بود بیرون چون درد داشتم یکم دکتر بهم شیاف دیکنوفناک داد، خود به خود خوب شد( انجیر، کیوی، سبزی، الوبخارا، و شربت مگنی میلک(ای رو اتیشه) فقط زیاد مصرف نکن، دو قاشق غذاخوری توی یک لیوان اب بریز بخور، بعدش یک لیوان اب خالی ام بخور
هم باریج گرفتم شیافشو هم عنبرنسا دود کردم. هم قطره ام جی اصلا فایده نداشت فقط باید شکم نرم کار کنه همین
من دقیقا تا ۴ ماه همینطور بودم همه چی هم امتحان کردم فایده نداشت خودش خوب شد
شقاق نمیدونم ولی یبوست رو من قرص گیاهی سیلاکس از داروخانه میگیرم. الان یه مدته هروقت اذیتم میخورم.
اووف نگوکه منم دارم همش درکونم پمادباریج میزنم .وسعی کن ملین بخوری عذابم میدا
عمل کن راحت کن خودتو عملشم خیلی راحته سرپاییه
اگه خیلی اذیتی شیاف آنتی هموروئید بگیر شبی یکی استفاده کن و شربت لاکتولوز خیلی خوبه بعد ناهار میتونی بخوری مصرف سالاد و سبزی هم بالا بره یبوستت کم میشه
پماد هموروئید بکیر برا درد من ردم خوب بود
کیوی زیاد بخور،انجیر ناشتا،لواشک زردآلو، آب آلوچه، شیاف کلیسیرین آخرین راه
برای شقاق پماد باریچ بگیر خیلی خوبه
بعد اینک شربت منیزیم بگیر بخور هر. روز و چیزای ملین هم مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.