دستگاه بخور سرد چه برندی بگیرم خوب باشه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم خانه ی فرشته هاس اینجا؟

Esmig بهترین برند بخور سرد

وای خدا لباسشو

شیائومی و درما عالیه جفتشم استفاده میکنیم ۲۴ساعته هم روشنخ وقتی بچه مریضه

این مال منه الان یکسال دارم خوب بوده قبلا مدل گلدونی داشتم تا چن سال پسرم تو موتورش اب ریخت خراب شد اونم خوب بود چن سال داشتم درکل بخور فک نکنم مدل بدی داشته باشه

تصویر

من اولتراسونیک دارم عزیزم خوبه ، البته که برندهای بهترم هست ولی اینم ۶ ساله من دارمش همشم استفاده میکنم

من ازین مدل عروسکیا گرفتم برندشو نمیدونم ولی درکل خیلی حرفه ای نیست درحد کارراه انداختن گرفتم فقط
لباس دخترتون چ بامزه اس از کجا خریدین

برند صاعقه گرفتم راضیم فعلا ازش

اگه شمال زندگی میکنین خیلی نیازی به بخور سرد نیست چون‌اونجا کلا هوا شرجی و‌مرطوب هست

سلام عزیزم من نمیدونم ولی میشه درخواستمو قبول کنی

الی جون این خانه بازی داخل انزلی هستش؟؟

سوال های مرتبط