سلام برا سرماخوردگی بخور سرد خوبه یاگرم؟

۶ پاسخ

بخور سرد

بخور گرم واسه این خوبه که بخور بدی قشنگ سرشو ببره رو بروش تا تمام سینوساش باز بشه والا بطور کلی برای اتاق و مرطوب شدن محیط که بازم کمک میکنه به خشکی گلو بخور سرد خوبه.

توزمستون هم میشه بخورسردگذاشت!!!!

سرد.

سرد عزیزم

بخورسرد خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان ماه و خورشیدم 👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان ماه و خورشیدم 👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۲ سالگی