مامان من اصلاااااا بازی نمیکرد با ما
یه خواهر ۲ سال کوچیکتر دارم ک همبازی بودیم و گاهی هم ب شدت همو میزدیم در حد مرگ😆
جوری ک باز مامانم میومد جدامون کنه اونم ما رو میزد
خلاصه از صبح تا شب با ۱۰ تا بچه همسایه تو کوچه ولو بودیم. خودمون دنبال درس دنبال کلاس های مختلف بودیم. کانون پرورشی
و ... ما چهارتا بچه بودیم
خلاصه ک من و خواهرم دیمی بزرگ شدیم بچه های الان با این امکانات و ... همش باید التماسشون کنی ک برو بازی کن با صدتا اسباب بازی و ... آخرشم ب پر و پات میپیچن
نمیدونم چرا ما اینقدر حساس شدیم و همشم میخوایم بچمون بدون تروما بزرگ بشه و روانش آروم باشه
با این گرونی و جنگ و ...
خدایی ما مادران خسته ی بی کس زمان خودمونیم
همه تنها
همه خسته روان
تحصیلکرده های بیکار
چقدر دلم میگیره...
😔😔😔
چون اون موقع ما خیلی مستقل بودیم زود بزرگ شدیم تو عالم بچگی بعد میرفتیم بیرون با بچه بازی میکردیم حیاط داشتیم مهمو ن زیاد داشتیم الان بچه ها محدود شدن
بچه یعنی همین باید بچگی کنه ماهایی ک اون زمان جوری ک میخاستیم نبودن باهامون ولی الان ما باید پدرو مادرای خوبی واسه بچمون باشیم ک بزرگ شدن نگن مثل ما اره اینجوری بودن پدر مادرمون خاطره خوبی بمونه براشون ازمون ن مثل ما افسرده بی اعتماد بنفس
چون قبلا حداقل بچه ها دوتا بودن
دخترشما باکی بازی کنه؟؟دیوار
من قبل بدنیا اومدن پسرم خیلی با دخترم بازی میکردم الان حوصله دوتاشونم ندارم……
اصلا قبلنا مامانا با بچه هاشون بازی نمیکردن
منکه بخدا خسته ام شدم دلم تنهایی میخاد پیش مامانمم واینمیسته که یه شب یاروز وایسه من یه نفسی بکشم وابسته خودمه حتی باباباش مغازه هم نمیره
منم مامانم اصلا باهام بازی نمیکرد
بچه هم سن و سال هم تو فامیل نداشتیم
تو کوچه هم تاحالا نرفتم بازی کنم
با خواهرم ک میشه بچه دوم هم ۱۰ سال اختلاف سنی دارم
تازه موقع مدرسه ام از سال اول مامانم بهم دیکته نمیگفت😂
میگفت برو یه دور از رو درس بخون بعد کتاب ببند کلمات سختی ک تو ذهنت مونده رو بنویس بیار امضا کنم
منم اصلا تقلب نمیکردم🤣
همیشه ام دیکته ام ۲۰ میشد
سن 4 سالگی خیلی حال بدیه 😂😂😂
من همینم
منم هیچ وقت یادم نمیاد مامانم باهام درس و مشق تمرین کرده باشه ولی بچه های الان همش باید بیفتی دنبالشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.