۶ پاسخ

بعدا بزرگ شد از اینکه خواهر برادر نداره تشکر میکنه

من به دخترم گفتم اگه ی بچه دیگه بیاد ، اسبابازی ها و اتاقتو صاحب میشه و .....

دیگه خودشم نمیخواد

پسرم ی سال پیش میگفت منم دست ب کار شدم تا حامله شدم... تنهای اذیت میشد

پسربزرگ منم تک بودمیگفت اجی یاداداش بیار،الان میگه اشتباه کردم 😂😂

پسر من هرشب میگه من آبجی میخوام... با بغض هی میگه چرا فلانی آبجی داره من ندارم. همش میگه چرا خدا به من آبجی نداد😔

منم یادمه ۷سالم بود خیلی گریه میکردم تنها بودم دلم خواهر می‌خاست ک خدا ی خواهد بهم داد بافاصله هفت هشت سال سنی🥲بخاطر همین دلم میخواست زودتر بیارم بچه کوچیک دارم سخته اما باهم بزرگ میشن انشالا.شمام وقت خوبیه بر اقدام

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ سالگی
بابچه هاتون چیکار میکنید تو این هوای گرم؟!؟! پارکم نمیشه برد اینقد داغه هوا دائم میخواد تو خونه باهاش بازی کنم اینقد کلافه ام که حوصله هیچی ندارم این طفلی هم یکسره بازی میخواد با پسرخالشم ک یکسال تفاوت سنی دارن اصلا ااااا بازی نمیکنه اصلا دوسش نداره میگه اصلا نیاد خونمون. خودم گهگاهی میبرمش بیرونی مغازه ای یا تو خونه یکم برنامه کودک میبینه. بازی هم باهاش بکنم فقط دوستداره بدوبدو و بازی های هیجانی باشه که من اصلا نا ندارم اینقد گرمه هلاک میشم اصلا حوصله هیچی ندارم 🤦‍♀️🤦‍♀️باز میگم چقد من مامان بدی هستم ک باهاش بازی نمیکنم ولی نمیدونم چرا اینقد کسلو بی جونم 🤦‍♀️
از صبح ساعت‌های 8 اینا بیداره تا ساعت‌های 10 یا 11 شب ظهرم اصلا نمیخابه نمیزاره منم بخوابم دیگه این تایم همش میگه بازی کن باهام
به نقاشی هم اصلا علاقه نداره فقط بازی های هیجانی.
با باشم ک اصلا بازی نمیکنه همش میگه خستم حتی روزهای تعطیل ک خونه دائم میگیره میخوابه خیلی کلاااافه شدم خیلیییییی