۱۷ پاسخ

کم پیش میاد با کاندومو ایودی و قرص بشه بیشتریا فک میکنم طبیعی بوده جلوگیریشون ک من اصلاا قبولش ندارم

ی بار دوران دبیرستان یه خانوم فال گیری اونجا بود منم رفتم پیشش فال گرفتم
گفت دختر توی سرنوشت تو ۶ تا بچه است
اون موقع آنقدر من خندیدم که حد نداشت
با تعجب گفتم واااای ۶ تا

الان حرفش درست شد
۲ تا بچه دارم
۴ تا هم سقط شدن 🙃🙃🙃

من از دستمون در رفت طبیعی جلوگیری میکردیم
البته طبیعی جلوگیری نیست😐کسایی که طبیعید ی روشی برا خودتون دست و پا کنید اگر بچه نمی‌خواید

بنظرم کسایی که اینطور باردار میشن بدون شک یجا خطا دادن، کم محلی کردن
پیشگیری صرفا این نیست من بگم پیشگیری میکنم
هیچ روش پیشگیری هم صددرصد نیست
کاندوم باید جنس خوب بگیری
آیودی باید هرچند وقت یبار چکش کنی، مراقبت کنی و کنارش جلوگیری طبیعی هم داشته باشی
قرص باید سرموقع بخوری

هرکدوم شرایط خاص خودشو داره، دوستان یجا کم کاری میکنن اینطور میشه.
بعضیا هم کلا حس میکنم قرص روشون اثر نداره. یا حداقل اون مارک اثر نداره

یا از دستشون در رفته ریختن توش
یا کاندوم سوراخ بوده
یا قرص اثر نکرده
یا دستگاه شون جابجا شده
اینا چیزایی بود ک ب ذهنم اومد
فک نکنم دلیل دیگه ای وجود داشته باشه

اونایی که با کاندوم بازم حامله شدن رو چیکار کنم پس چه غلطی کنیم ما

من طبیعی جلوگیری میکرد ی بار خطا داد و داخل ریخت بعدش بلافاصله قرص خوردم اما بازم باردار شدم الان بعد بچم ا یو دی گذاشتم

نمیدونم والا ما که کاندوم هم گذاشته بودیم ولی الان قرص میخورم

فقط خواست خدا چون من قبلا فال گرفته بودم و میگفت باردار میشی به زودی و منم اصلا بچه نمیخواستم اصلا نمیدونم چجوری شد

وای چقد خندیدم به جواباتون

ما با کاندوم جلوگیری میکنیم ولی چندماهی هست شده طبیعی😂🤦‍♀️

وای فکر کنم فصلشه تا میام گهواره همه بی بی چک مثبت گذاشتن دوتا از دوستا ی خودمم جلوگیری سفت سفت و سخت داشتن الان حامله ان نمیدونن هم چجوری شده گفتم اشکال نداره فصلشه گرده افشانی کردن تو هوا😂😂😂 والا من ۴ ساله از کاندوم استفاده میکنم خداروشکر اتفاقی نیوفتاده سر دخترمم خودمون خواستیم اقدام کردیم

خواهرم با کاندوم کاملا هم مطمئن بودن🤣
خودم با قرص نمیدونستم همراهش انتی بیوتیک مصرف کردم فکر میکنم تو بدترین شرایطمون باردار شدم🥲🤣
مادرشوهرم با دستگاه 🤣البته سقط شد

به نام خدا
جلوگیری با کاندوم داشتیم
الان پسرم یک سال و ده ماهشه
اصلا نمیدونم چرا کاندوم سوراخ بوده من شدم چون اصلا چیزی متوجه نشدم

4بار در رفت و باردار شدم☹️☹️☹️☹️

نخواسته بلند شده ناخواسته رفته توش ناخواسته هم ریخته توش
اونا خواب بودن🤣🤣
انقد مسخره میکنم آخرش سرم میاد میدونم😪😪😬😬
جدای از شوخی دوستم با دستگاه باردار شد
اون یکی با قرص درست نخورده بود البته
یکی هم جلوگیری طبیعی
با دستگاه برام قابل هضمه ولی طبیعی میگم دست خودشون بوده باید شک میکردن که ریخته یا نه
قرص هم درست نخورده انتظار داشته باردار نشه

با قرص مارولین و اورژانسی الان ۳۵ هفتم🥴

سوال های مرتبط