۸ پاسخ

من بچه های خواهرم از بالا دراوردن

چرا دختر من لثه بالاش تیزع؟

بستگی داره
من خودم از بالا درآوردم
برادرشوهرمم از بالا بوده

از پایین

پایین

اکثرا از پایین

از پایین

پایین

سوال های مرتبط